så slarvade hon bort....

Förra veckan gjorde jag en snabbrensning. Och lyckades på något sätt trolla bort en hel karta med mediciner. antingen har jag lagt dom på ett jättefiffigt ställe (där dom aldrig kommer hittas igen) eller så jag slängt iväg dom. Har ingen aning om vilket. Igår natt tog batterierna slut på mobilen, när jag kom hem från jobbet och hade kräm i den insåg jag att jag glömt PIN-koden. Men bestämde mig ändå för att chansa på vad jag trodde att det var. Så nu är telefonen spärrad. Och ingenstans kan jag hitta pappret där PUK-koden står. Har nog allra troligast lyckats slänga iväg den också.

Nu låter det ju som att jag är värsta rensningsmonstret. Det är jag inte. När jag letade pappret med koden hittade jag bla tre tomma kuvert. Och en massa reklam. Hur fan lyckas jag?!

Någon som är sugen på att organisera mitt kaos? =P (och hjälpa mig med att låsa upp telefonen)


Kommentarer
Postat av: Sanna <3

Oj det var ju inte bra :S

2010-06-15 @ 20:31:47
URL: http://vanillalipstick.blogg.se/
Postat av: Ippa

Jag tar ditt kaos om du tar mitt?

2010-06-19 @ 16:00:49
URL: http://fairyippa.blogspot.com
Postat av: Lisa E

Jag sparar på allt men har nog ändå ett iaf halvorganiserat kaos. Jag fixar inte att rensa, även om jag gör mina försök rätt ofta...allt kan ju vara "bra att ha nångång..."

2010-06-23 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0