Hamstern duger och morgonlyx

Nästan ett dygn har gått och jag är, tro det eller ej, fortfarande nöjd med hamstern. Så pass nöjd att jag kände mig sugen på en till teckning. Och det blev då inte en hund. Satt och kollade hundbilder på nätet men hittade ingen jag gillade riktigt mycket. Så det blev en haj =) Är nog riktigt nöjd med den. Eller riktigt nöjd är jag inte. Ganska nöjd. Det är dock något som inte riktigt stämmer. Måste klura på vad.

Har förövrigt varit utsatt för riktig lyx i helg! Varje morgon när jag kommit hem från jobbet ligger Fina J i sängen och väntar på mig. Han vaknar alltid när jag kommer in genom dörren (nu verkar det som att jag låter som en elefant när jag kliver in, så är dock inte fallet. Han är lättväckt. Däremot låter jag riktigt mycket när jag väl slocknat). När jag kommer och lägger mig ligger vi och småpratar en stund, morgonmys, och sen kliver han upp. Och när han kliver upp (nu kommer det bästa) bäddar han ner mig! Riktigt stoppar om mig! Får en puss och sen sover (är medvetslös) jag så otroligt gott tills han kommer in och väcker mig igen. Då finns alltid färdigt kaffe i pannan. Usch vad jag är bortskämd (sluta inte med det älskling! I love it!!). Ska pyssla om honom i veckan, när jag är ledig. Skämma bort tillbaks. Länge sen jag fick rå om honom. Har jobbat som en dåre. 60 timmar den här jobbveckan. Varav mer än hälften under helgen. Tycker jag gjort mig förtjänt av en 11-dagars ledigvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0