Vinkar adjö

Nu är det officielt i bolaget, så då kan jag gå ut med det här också.

Jag ska byta jobb. Imorgon gör jag mitt sista skift som satellitoperatör på Salmijärvi och på måndag börjar jag på ESS (samma arbetsgivare, annan chef, annan arbetsplats ca 9km längre bort än nu) där jag kommer arbeta med drift och satellitmottagning. Det är ett dagtidsjobb, i huvudsak.

Det känns både roligt och tråkigt. Tråkigt att sluta. Men otroligt roligt att börja! Och tänk, jag ska gå dagtid!

Så nu lämnar jag min arbetsplats sen 1½ år tillbaks. Och välkomnar det nya i livet. Spännande. Nervöst!

Hej då alla mina kära kollegor, vi ses i framtiden! Jag kommer sakna er, massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0